loading...
عاشقانه ها
farhad بازدید : 130 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (1)

     من از تو دل نمی برم، اگر چه از تو دلخورم

  اگر چه گفته ای تو را، به خاطرات بسپرم 

هنوز هم خیال کن، کنار تو نشسته ام

 منی که در جوانی ام، بخاطرت شکسته ام

  تو در سراب آینه، شبانه خنده میکنی

من شکست داده را، خودت برنده میکنی

نیامدی و سالها، نظر به جاده دوختم

بیا ببین که بی تو من، چه عاشقانه سوختم

رفیق روزهای خوب، رفیق خوب روزها

همیشه ماندگار من، همیشه در هنوزها

صدا بزن مرا شبی، به غربتی که ساختی

به لحظه ای که عشق را، بدون من شناختی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهدی در تاریخ 1392/05/30 و 21:07 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون شعرش خیلی زیبا بود
من اشعار حسین صفا رو دوس دارم
پاسخ : خواهش میکنم مرسی از نظرت


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 335
  • بازدید کلی : 4,210